"Klaver" - Kursus i Aalborg

Du får en grundig indføring i de musikalske grundbegreber via praktiske øvelser.

Vi arbejder med fingersætning, akkordlægning, gehørspil, becifring og akkompagnement til solo- og fællessang.

Niveau og repertoire tilpasses den enkelte på holdet.

01-04-2024 kl. 11:00
Jens Eric Strudsholm

E: info@fof-aalborg.dk

Dyk ned i klaverets fortryllende verden med vores spændende kursus "Klaver" hos FOF Aalborg! Uanset om du er en komplet begynder eller allerede har nogle klaverfærdigheder, vil vores dygtige underviser, Mathias Lenda Thomsen, lede dig på en musikalsk rejse fyldt med læring og glæde.
På dette kursus får du mulighed for at udforske forskellen mellem de sorte og hvide tangenter, lære korrekt fingersætning, forstå opbygningen af akkorder og skalaer samt mestre de grundlæggende teknikker for klaverspil. Mathias tilpasser undervisningen til dit individuelle niveau og evner, så du kan udvikle dig i dit eget tempo og få den bedst mulige oplevelse.
Uanset om du drømmer om at spille klassisk musik, pop, jazz eller noget helt tredje, vil Mathias guide dig gennem forskellige genrer og stilarter, så du kan udforske og udtrykke din musikalitet på klaveret.
Vores undervisning foregår i en behagelig atmosfære, hvor du vil få individuel opmærksomhed og vejledning. Mathias vil dele sin ekspertise og give dig nyttige tips og teknikker, der hjælper dig med at forbedre dit klaverspil.
Du behøver ikke bekymre dig om at medbringe undervisningsmateriale, da Mathias vil sørge for at udlevere relevante materialer til alle kursister. Hvis du har en specifik sang eller stykke musik, du gerne vil lære, er du mere end velkommen til at dele det med Mathias, så han kan inkludere det i undervisningen.
Tag det første skridt mod at forvandle dine klaverdrømme til virkelighed! Tilmeld dig vores "Klaver" kursus i dag og oplev den fortryllende musikalske rejse, som klaveret kan føre dig på.

02-04-2024 kl. 16:00

02-04-2024 kl. 17:00