"Billedskolen LIV" - Kursus i Roskilde

- et fristed for dig med stress eller andre helbredsmæssige problemer
Billedskolen LIV er en rummelig skole for dig, der har behov for undervisning på små hold, hvor der både er plads til socialt fællesskab og individuelle hensyn. Er du stressramt er skolen måske et sted for dig?
Løbende optag.

Indhold - praktisk arbejde med tegning og maleri:
• Forskellige tegne- og maleteknikker
• Brug af lys og skygge
• Billedkomposition
• Farvelære
• Kunstforståelse og kunsthistorie

Derudover gennemgang af diverse materialer og teknikker. Billedsnak om egne og andres værker samt udflugter til kunstudstillinger mm. Vi afholder jævnligt egne udstillinger.  Der undervises fire dage om ugen: mandag, tirsdag, torsdag og fredag i tidsrummet kl. 9:30-14:00, men du vælger selv, om du vil have en, to, tre eller fire dage. Vi yder rabat hvis du tilmelder dig undervisning mere end én dag om ugen. Ring og hør nærmere på 2964 8014. Undervisningen afholdes på ”små hold”, der er et tilbud til dig, som har helbredsmæssige problemer og/eller lettere handicaps. For at deltage på disse hold, skal du underskrive en tro- og loveerklæring om at du er handicappet i relation til det emne, der undervises i.

02-05-2024 kl. 09:30

Løbende optag
 Indhold - praktisk arbejde med tegning og maleri:• Forskellige tegne- og maleteknikker• Brug af lys og skygge• Billedkomposition• Farvelære• Kunstforståelse og kunsthistorie Derudover gennemgang af diverse materialer og teknikker. Billedsnak om egne og andres værker samt udflugter til kunstudstillinger mm. Vi afholder jævnligt egne udstillinger.  Der undervises fire dage om ugen: mandag, tirsdag, torsdag og fredag i tidsrummet kl. 9:30-14:00, men du vælger selv, om du vil have en, to, tre eller fire dages undervisning pr. uge.Undervisningen afholdes Kunstens Hus, Kildegården 7  Vi yder rabat hvis du tilmelder dig undervisning mere end én dag om ugen. Ring og hør nærmere på 2964 8014. Undervisningen afholdes på ”små hold”, der er et tilbud til dig, som har helbredsmæssige problemer og/eller lettere handicaps. For at deltage på disse hold, skal du underskrive en tro- og loveerklæring om at du er handicappet i relation til det emne, der undervises i.

03-05-2024 kl. 09:30

Løbende optag
 Indhold - praktisk arbejde med tegning og maleri:• Forskellige tegne- og maleteknikker• Brug af lys og skygge• Billedkomposition• Farvelære• Kunstforståelse og kunsthistorie Derudover gennemgang af diverse materialer og teknikker. Billedsnak om egne og andres værker samt udflugter til kunstudstillinger mm. Vi afholder jævnligt egne udstillinger.  Der undervises fire dage om ugen: mandag, tirsdag, torsdag og fredag i tidsrummet kl. 9:30-14:00, men du vælger selv, om du vil have en, to, tre eller fire dages undervisning pr. uge.Undervisningen afholdes Kunstens Hus, Kildegården 7 Vi yder rabat hvis du tilmelder dig undervisning mere end én dag om ugen. Ring og hør nærmere på 2964 8014. Undervisningen afholdes på ”små hold”, der er et tilbud til dig, som har helbredsmæssige problemer og/eller lettere handicaps. For at deltage på disse hold, skal du underskrive en tro- og loveerklæring om at du er handicappet i relation til det emne, der undervises i.

29-04-2024 kl. 09:30

30-04-2024 kl. 09:30