"Yin og guidet meditation med klang" - Kursus i Odense

Yin er gaven til dig, der ønsker at afspænde din krop gennem gode, blide, lange stræk og få dit nervesystem ned i gear. I denne yin-klasse vil vi have fokus på at "lirke os ind" i yogastillingerne gennem bløde og blødgørende små bevægelser, indtil strækket føles behageligt og du kan give helt slip og finde ro i stillingen. Vi har samtidig fokus på den beroligende og blødgørende effekt af dybe vejrtrækninger.
Vi afslutter hver gang med en lang, guidet meditation med klang. Klangene og vibrationerne fra klangskålene har en blid, beroligende effekt og det er helt ok at falde i søvn.www.indrero-odense.dk/praktisk/praktiskyoga/

Indre Ro
Skt. Jørgens Gade 119, st.

13-05-2024 kl. 19:00
Marianne Risager
Sal

AOF Center Odense
E: aof@aofcenterodense.dk

Indre Ro
Skt. Jørgens Gade 119, st.

26-08-2024 kl. 19:00
Marianne Risager