"Sommerkursus - Smykkeværksted" - Kursus i Odense

8-11/7 2024 kl. 10.00-16.25På sommerkurset arbejder vi med grundlæggende teknikker indenfor guldsmedeteknik. Vi arbejder både med små faste projekter og egne projekter. Dette giver dig mulighed for lære teknikkerne, og samtidig komme hjem med flere forskellige færdige smykker. Projekterne vil være simple smykker, som er lavet i sølv. Der vil være et udvalg af sølv og ædelsten som kan købes af underviseren. Har du særlige ønsker, kontakt underviseren på forhånd.
Der er en fællesudgift på 550 kr. pr. deltager som afregnes med underviseren. Fællesudgifterne dækker forskellige hjælpematerialer som er nødvendige for kurset, derudover må der påregnes materialeudgifter til egne projekter.Maks. 8 deltagere på holdet.

Paarup Aftenskole
Pakhusgården 18