"Smykkeværksted let øvede - Aftenhold" - Kursus i Odense

For at deltage på kurset er det en forudsætning at du har deltaget på Smykkeværksted for begyndere eller tilsvarende kursus.
På kurset arbejder vi videre med at file, lodde og save. Men på dette kursus får du helt frie hænder til at designe dine drømmesmykker. Underviser hjælper og rådgiver til hvordan dit drømmesmykke kan udføres og hvilke teknikker du skal bruge. Underviseren gennemgår teknikker som kan bruges til inspiration.
Der vil være et udvalg af sølv og ædelsten som kan købes af underviseren. Har du særlige ønsker, kontakt underviseren på forhånd.
Der er en fællesudgift på 550 kr. pr. deltager som afregnes med underviseren. Fællesudgifterne dækker forskellige hjælpematerialer som er nødvendige for kurset, derudover må der påregnes materialeudgifter til egne projekter.
Maks. 8 deltagere.

Paarup Aftenskole