"Marimba" - Kursus i Odense

Marimba er som en Xylofon, bare meget størrer. Man står op og spiller, og den er så stor at man typisk står 2 ved den samme Marimba. Den egner sig fantastisk til både rytmisk og klassisk musik. Undervisningen som er solo tilrettelægges i dialog med underviseren, men der tages udgangspunkt i, at samspil med andre er målet. Man bliver med tiden inddraget i nogle af de mange samspilsmuligheder. Undervisningsdag og tidspunkt aftales med underviseren. MØDEDAGE/TIDER ER INDIVIDUELT EFTER AFTALE.
Underviser: Anders Kirk Pedersen telf. 61188938 mail: anderskirkpedersen@gmail.com

Vissenbjerg skole
Søndersøvej 14