"Maleri - mest akryl - FORÅRSHOLD" - Kursus i Odense

Tirsdag 10.00-14.05 Du arbejder selvstændigt evt. med egne skitser, abstrakt eller efter fotos og bliver vejledt individuelt.   -Første undervisningsgang vil der være et inspirationsoplæg, du kan vælge at starte op med.  -Du er også meget velkommen til at arbejde videre med malerier og idéer du har med hjemmefra. Hver undervisningsgang indledes med et inspirationsoplæg. Det kan være et kunstnerportræt, materialelære, farvelære samt demonstration og eksperimenter med maleteknikker. Medbring egne materialer/lærreder, også første gang!   Undervisningen er både tilrettelagt for begyndere og øvede.
Maling m.m. kan købes via skolen. For ca. kr. 500,- kan du få både farver, pensler og lærred, hvis du starter helt på bar bund ;-)

Paarup Aftenskole
Pakhusgården 18

30-04-2024 kl. 10:00
Indigo Richards
Malerhal 1

DOF Paarup Aftenskole
E: info@paarupaftenskole.dk

Tirsdag 16.00 - 18.45Du arbejder selvstændigt evt. med egne skitser, abstrakt eller efter fotos og bliver vejledt individuelt.   -Første undervisningsgang vil der være et inspirationsoplæg, du kan vælge at starte op med.  -Du er også meget velkommen til at arbejde videre med malerier og idéer du har med hjemmefra. Hver undervisningsgang indledes med et inspirationsoplæg. Det kan være et kunstnerportræt, materialelære, farvelære samt demonstration og eksperimenter med maleteknikker. Medbring egne materialer/lærreder, også første gang!   Undervisningen er både tilrettelagt for begyndere og øvede.

Paarup Aftenskole
Pakhusgården 18