"Kundalini og Yin yoga" - Kursus i Odense

På dette hold dykker vi på skift ned i hhv. Yin yoga og Kundalini yoga, som tilsammen skaber fornyet balance i din krop, i dit nervesystem og i dit sind.
Yin yoga giver dig DYB ro og restitution, mens Kundalini yoga løfter dig op, vækker dit hjerte og fornyer din energi. Yin yoga og meditation
Yin yoga er healingens yoga – en passiv yogaform, som får dit nervesystem ned i gear. Du vil møde lange dybe stræk og en meditativ tilgang til yoga. Yin yoga påvirker krop og sind og stimulerer dit bindevæv, frigør blokeringer og øger ro.
Bemærk: hver Yin yogaklasse starter med meditation og slutter med en dyb afspænding, som kan være en liggende meditation, en Yoga Nidra meditation eller en guidet hypnose.   Kundalini yoga
Kundalini yoga (livsglædens yoga) – er en dynamisk og energisk yogaform med et traditionelt udtryk. Vi arbejder med programmer (kriya), som har et bestemt fokus. Ud over yogastillinger og åndedrætsøvelser møder du b.la.: mantra, meditation og understøttende kundalini-musik.
Kundalini yoga har et mere traditionelt/spirituelt udtryk. Med denne yogaform bryder vi igennem vores begrænsninger og kommer tilbage til vores egen kerne, essens og indre sandhed. Det samme kan man måske sige om alle yogaformer, men man siger, at rejsen går lidt hurtigere med Kundalini yoga.www.indrero-odense.dk/praktisk/praktiskyoga/

Indre Ro
Skt. Jørgens Gade 119, st.

02-05-2024 kl. 16:45
Helene Lysekilde
Sal

AOF Center Odense
E: aof@aofcenterodense.dk

Indre Ro
Skt. Jørgens Gade 119, st.

28-08-2024 kl. 16:45
Helene Lysekilde