"Japansk - Let øvede" - Kursus i Odense

Tirsdag kl. 17.00-18.50Er du interesseret i japansk kultur, mad og sprog, eller drømmer du om at rejse til Japan? Du kan lære sproget og samtidig kan du få viden om japansk kultur, historie og hvad du er interesseret i at vide.Vores lærer Megumi Suzuki Pedersen kommer fra Tokyo og lærer dig autentisk japansk. Hun skræddersyer timen til dine behov.  På holdet for let-øvede lærer vi lidt mere avanceret japansk, men vi gennemgår også vigtig basis så du kan bygge dit japansk op fra hvor du er. Her er eksempler af hvad vi kan lære holdet for let-øvede. Vores lærer laver undervisnings plan baseret på elevernes niveau, ønsker og mål. 1. Jiko-shookai: Fortæl om dig til japaner og blive venner
2. Yakusoku: Hvordan man taler at lave aftale, ændre aftale
3. Odekake: Hvor vil du besøge ?Hvornår og hvorfor ?
4. Kanji: Lad os lære at læse/skrive vigtigste Kanji på en effektiv og sjov måde ! Som tekstbog bruger vi mest “Marugoto” af Japan Foundation. A1 til begyndere hold og A1/A2 til let øvede hold. Man kan vælge at købe tekstbøger eller få kopier mod betaling. Megumi udleverer også kopier af udvalgte sider fra andre gode tekstbøger. Japan er et land med masser af spændende kultur, historie og natur. Der er mere end 158.000 helligdomme og templer og mere end 56.000 “konbini (convenience store)” hvor man kan købe næsten alt!“Washoku" (japansk mad) er blevet udnævnt til “Intangible cultural heritage” at UNESCO og der er 200 restauranter med Michelin stjerner i Tokyo.Der er 2971 steder hvor man kan nyde varme kilder. Lad os lære sproget og samtidig kulturen bag det, og nyde timerne!

Paarup Aftenskole
Pakhusgården 18