"Hatha Yoga med blidt flow" - Kursus i Odense

Torsdag kl. 16.30-17.45 På dette hold arbejder vi hovedsagligt med blide og meditative bølgende bevægelser i samspil med åndedrættet, men finder også stilhed i stillingerne. Der er fokus på at skabe bevægelighed, styrke kroppen ved at arbejde muskulært med fx ben, ryg- og mavemuskulaturen, skabe plads og længde i kroppen samt styrke balanceevnen. Tilgangen er undersøgende med opmærksomheden vendt mod det, der sker i kroppen. Vi arbejder med kroppen og respekterer dens grænser. Øvelserne sker i samspil med et guidet åndedræt, som giver nervesystemet og kroppen mulighed for at slappe af. Timen afsluttes med en liggende afspænding, så medbring gerne sokker, trøje og evt. tæppe.Øvelserne udføres efter deltagernes individuelle formåen, dagsform, styrke- og energiniveau, så alle kan deltage uden kendskab til yoga.

Paarup Aftenskole
Pakhusgården 18