"Garnfarvning med Acid dyes" - Kursus i Odense

Kom og farv dit eget garn til dine kommende strikkeprojekter. Du vil lære hvordan man kan lave ensfarvet og multifarvet garn. Det vil være muligt at farve 3-5 portioner garn af max. 3 fed. Vi farver i gastrobakker og har mange farver og garntyper at vælge imellem. Det eneste du skal medbringe er lyst til at lege med farver, ideer til hvilket garn/strikke projekter du vil farve til, og strikketøj til ventetiden der vil være i løbet af dagen.
Garnet kan købes af underviser. Der vil være et bredt udvalg af forskelligt garn. Har du et særligt ønske til garn så kontakt underviser på forhånd.
Udover udgiften til garn er der fællesudgifter på 125 kr. pr. deltager som afregnes med underviseren. Fællesudgifter dækker farver, eddike og støvmasker, osv. Maks. 6 deltagere.

Paarup Aftenskole
Pakhusgården 18