"Babymotorik 3-6 mdr." - Kursus i Nordfyns

I det tumletastiske univers er der plads til alle barslende mødre, fædre og de der hjemmepasser.
Her stimulerer vi barnets vigtige sanser gennem sanglege, kolbøtter, berøring, øjenkontakt, smil og fuld skrue på tumleri. Værdierne i det tumletastiske univers er nærvær, tryghed og faglig kompetence. Underviser Michelle har en kandidat i idræt og sundhed og er klar til at byde jer velkommen til timers sjov og leg med jeres børn.  Prisen inkluderer en forælder og et barn.

Otterup Idrætscenter
Stadionvej