"WordPress grundkursus – fjernUV – løbende startdato" - Kursus i København

Fjernundervisningen kan gennemføres når som helst, og har ikke en fast længde eller bestemte tidspunkter, man skal være online. Der kan derfor ses bort fra dato og tid her på siden. Løbende tilmelding og løbende startdato efter aftale.
Du skal selv sørge for, at din computer er udstyret med de relevante programmer.
Webdesign med Wordpress – blog og hjemmeside. Med verdens nemmeste blog- og hjemmesidesystem lærer du at opsætte og vedligeholde systemet til privat brug eller virksomhed, lave dit eget design, og udnytte WordPress bedst muligt.
Vi skal se på opsætning af systemet, hvordan det bruges, valg af og /eller fremstilling af design, tilpasse og indsætte billeder, oprette de perfekte tekster, optimere til søgemaskiner, lidt om reklamer, widgets (ekstra komponenter) og meget mere. Grundlæggende kendskab til Internet forudsættes.
Kursusmateriale og kursusbevis er inkl. i prisen.
Tilmelding er bindende, når kursusgebyret er betalt.

Hvad er fjernundervisning hos FOF?
Fjernundervisningen fungerer lidt lige som den gammeldags brevskole, du får bare noget hurtigere svar, og kan blive guidet med videosvar hvis det er nødvendigt.
Til hvert kursus er der materialer og øvelser, du sender til underviseren, og du kan altid sende en mail, hvis noget driller eller du går i stå. Kurserne er typisk delt op i 8 lektioner for at fungere som normale aftenhold, der foregår over 8 uger, så opfordringen er, at du finder en dag i ugen, der passer dig, og så laver én lektion om ugen. Men du kan også lave det hele på en weekend, eller springe en uge over, det er helt op til dig.
For overblik over det præcise indhold på de enkelte lektioner findes uddybende information på uv.fof.dk

Fjernundervisning

08-04-2024