"Sløjd - Håndværk - Design" - Kursus i København

..Eller hvad vi kan lave på værkstedet.

Gennem forløbet skal vi se og føle på forskellige materialer, både nye og gamle. Træ - pap - jern - glas - plastik - snor og meget mere.
Alt kan forarbejdes og bliver jo til noget: Vi skal sammen finde ud af hvad vi kan bruge de forsekllige ting til. Vi skal bruge forskellige former for teknik og forskellige former for håndværktøj.
Du skal synes der er sjovt at komme på et værksted, samt have lyst til at lære lidt mere. Du skal kunne arbejde selvstændigt. VI ligger vægt på at lave noget og samtidig have det sjovt.
Der vil være en materialeudgift på 30,00 kr. pr. gang. som betales til lærerene.

Pris: 3.170,00 kr.

Buddinge Skole
Kildebakkegårds alle 155

23-04-2024 kl. 17:50
Michael Momberg
Sløjd

SUKA
E: suka@suka.dk

..Eller hvad vi kan lave på værkstedet.

Pris: 3.170,00 kr.

Buddinge Skole