"Rytmik 2-3,5 år" - Kursus i København

Dit barn lærer gennem sjov leg og mulighed for en masse bevægelse:Kom og vær med til sjovt og aktivt samvær med dit barn. Vi skal bruge kroppens grundmotorik og I samvær med dit barn skal vi hoppe, løbe, kravle etc. Vi skal lege med begreber som -oppe, nede, ude, inde og lege med farver etc.Gennem musikalske lege og motoriske bevægelser bliver barnets sanser og motorik udviklet og barnet får nye erfaringer ,som er med til styrke hele dets udvikling.I undervisningen vil der være teoretisk forklaring på, hvorfor netop disse bevægelser eller lege er gode for barnets sanser og motoriske udvikling.Der vil være mulighed for at få vejledning til, hvordan netop dit barn eventuelt kan stimuleres til at komme videre i sin motoriske udvikling.

08-04-2024 kl. 15:30

29-04-2024 kl. 15:30