"Oplev glæden ved keramik" - Kursus i København

Lav dine egne krukker, skåle, lysestager, vaser, figurer, relieffer mm.
Et kursus for alle som har lyst til at arbejde med keramik, hvad enten du er begynder eller mere erfaren.
På kurset vil der være gennemgang af både modellerings- og opbygningsteknikker, samt dekorationsmetoder og glasering. Du får kendskab til adskillige spændende teknikker, såvel de urgamle, som de nyere.
Du vil få materialekendskab til både stentøj og porcelæn.
Du får mulighed for at udfolde dig kreativt, nyde processen, legen og arbejdet med netop de projekter, du har lyst til.
Bemærk - der bliver ikke undervist i at dreje.

For spørgsmål om holdet, kontakt underviser på e-mail saragents@hotmail.com

25-04-2024 kl. 17:00
Sara Gents

Bemærk - der bliver ikke undervist i at dreje.

Prisen er inklusiv materialer. Ønsker du at lave et ekstra stort værk eller en ekstraordinær mængde, skal der dog betales ekstra.Hvis du vælger prisen for særlige grupper, så erklærer du på tro og love, at du er enten studerende på SU, lærling med uddannelsesaftale, på efterløn, folke- eller førtidspension, eller modtager arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, integrations- eller kontantydelse. AOF kan kræve dokumentation herfor ved tilmelding eller senere.

01-05-2024 kl. 17:00

29-04-2024 kl. 17:00