"Klaver eller guitar for alle niveauer" - Kursus i København

Klaver:
Rytmisk og klassisk klaver for begyndere til øvede - for alle aldersgrupper.
I undervisningen indgår der blandt andet: teknik, basal nodelære, teori og rytmelære og brugsklaver.
Repertoiret tilrettelægges i samråd med kursisterne.
Der vil være fokus på dit musikalske udtryk og glæden ved at spille.Undervisningen foregår som soloundervisning.
Bemærk: Hver kursist får 22,5 min. soloundervisning inden for det enkelte holds tidsrum.Guitar
Vi arbejder med klassisk og rytmisk musik, og du lærer at spille efter noder, becifringer og tabs.
Vi arbejder med en bred vifte af genre fra klassisk til rock, pop, musical og filmmusik. Du lærer at spille solostykker og akkompagnerer dig selv.
Der bliver taget udgangspunkt i individuelle ønsker og behov.
Bemærk:
Hver kursist får 22,5 min. soloundervisning inden for det enkelte holds tidsrum eller der undervises 2 kursister sammen i 45 min.Kontakt Bozena på 3116 0896 for aftale om undervisningstid..Om Bozena Wetchacz (f. 1967)
Uddannet på Det kongelige Danske Musikkonservatorium i København ved Lars Trier Bozena Wetchacz.
Fra 1998 – 2000 modtog hun flere legater til et studieophold i Berlin, bl.a. af Dronning Margrethe og Prins Henrik fond, hvor hun havde et tæt samarbejde med Marco Socias.
Web: http://www.bozenawetchacz.com

Tagensbo Skole