"Bevægelse i vand for gravide - UDEN TEORI" - Kursus i København

For dig der vil holde dig i form under graviditeten og gerne vil nøjes med træningen i vand uden teori på land. For gravide er der mange fordele ved træning i vand. Den gravide krop kan bevæge sig mere frit uden at belaste ryg eller bækken. Vandet yder blid modstand mod hele kroppen, så alle muskelkategorier bliver brugt og blot det at være i vand mindsker hævelse i benene.I vandet laver vi en times øvelser for kredsløb, styrke, udstrækning og afspænding. Underviseren tilbyder flere sværhedsgrader af øvelserne, så holdet er både for dig, hvis graviditet forløber uden større gener og for dig, der har brug for særlige hensyn og blid træning.Begynd tidligst efter 12. graviditetsuge. Holdet kan følges helt frem til termin.

Valby Vandkulturhus
Julius Andersens Vej 1A