"Babymotorik/rytmik 7-11 mdr." - Kursus i København

Kom og vær med på et hyggeligt hold, hvor din baby bliver udfordret i forskellige øvelser med fokus på at styrke barnets motorik.

Til babymotorik får du mulighed for at lære, hvordan du hjælper din baby til at få de bedste forudsætninger for den motoriske udvikling, så dit barn får sine sanser stimuleret.
Undervisningen vil være en kombination af både nye ting og ting, som vi gentager fra gang til gang På den måde vil din baby opleve genkendelighed og tryghed.

Øvelser som styrker barnets motorik

Undervisningen er desuden tilrettelagt sådan, at der er mulighed for at give din baby mad og pusle undervejs eller trække sig, hvis din baby har brug for hvile.
Efter kurset vil du selv kunne forsætte med mange af øvelserne derhjemme og understøtte din babys udvikling.

Værd at vide

Kurset foregår på børnenes præmisser i en hyggelig atmosfære. Prisen dækker en voksen og et barn. Tilmeld jer i den voksnes navn og notér barnets navn og alder i bemærkningsfeltet.

Søborg, Maglegårds Allé
Maglegårds Allé 2-4, 2. sal