"Babydans – 2-12 mdr." - Kursus i København

For English see below.
Nyd glæden ved at danse sammen med din baby! Dans styrker tilknytningen mellem forælder og barn og stimulerer babyens sensomotoriske udvikling. Holdet giver mulighed for samspil mellem babyerne, mens vi arbejder med kreativ dans, improvisation og let koreografi. Forælder og barn vil blive en kunstnerisk duet på et hold, der samarbejder, deler, nyder og slapper af.
Værd at vide
Undervisningen foregår på letforståeligt engelsk.
Prisen dækker en voksen og et barn.

Baby Dance – for babies 2-12 months

Experience the joy of dancing with your baby! Dancing strengthens the bond between parent and child and stimulates the baby's sensorimotor development. The class allows for interactions between the babies while we work with creative dance, improvisation, and easy choreography. The parent and child will dance an artistic duet in a class that centres around collaboration, connection, pleasure, and relaxation.

Note

The class is taught in easy to understand English. The price is for one adult and one child.

KBH V, Wegeners Gård
Gl. Kongevej 33 (hvid port)
1610 København V

25-04-2024 kl. 10:10