AOF Herning-Ikast-Holstebro Aftenskole
Ørnsøvej 5-7
8600 Silkeborg

86 81 21 00

Foreningens formål er at drive folkeoplysende virksomhed efter lov om støtte til folkeoplysning og andre aktiviteter inden for folkeoplysning. Aktiviteten består af undervisning, foredrag, debat og anden folkeoplysende virksomhed. Foreningen er uafhængig af partipolitik og er medlem af landsorganisationen AOF Danmark

AOF Ulfborg-Vemb aftenskole
Tingvej 5
6990 Ulfborg

20110099

Husflidsforening.
Varetager træarbejde og knipling.

Bjert Husflidsforening
Nørregade 37
7830 Vinderup

Undervisningen er ophørt.

DFMA Holstebro
abcdefg

FOF Nordvestjylland
Brogårdsvej 2

97 41 19 64

Vi er en havekreds under Haveselskabet, der lægger vægt på både det havefaglige og det sociale.
Vi ser mange haver, har foredrag og juleinspiration med anerkendte blomsterkunstnere, er ind imellem på relevante virksomhedsbesøg, og så tager vi på en årlig busudflugt.

Haveselskabet Måbjerg Kreds
Kidbækvej 6, Tvis

30193633

Fritidsskolen er en del af Holstebro Aktivitetscenters aktiviteter.
Fritidsskolen har foredrag, og almindelige kursustilbud.
Alle Fritidsskolen aktiviteter foregår på Holstebro Aktivitetscenter.

Holstebro Aktivitetscenters Fritidsskole
Danmarksgade 13A

Telefon:

Holstebro Gospelkor er et engageret koncertkor, som består af ca. 50 sangglade entusiaster, som får musikken til at bruse af livsglæde og ren energi.
Vi øver hver tirsdag fra kl. 19-21 i Holstebro Sognekirke.
Vi optager nye medlemmer hvert år i august og januar.
Vi tager ud og giver koncerter til mange forskellige events: Gospelfestival i Tivoli, København. Opvarmning til Naturally 7 i KCL, Skive. Julekoncerter i kirker. Og meget meget mere.
Vi kan også lave flashmobs, workshops og privat optræden.
Vores korleder er en professionel og yderst kompetent og involverende leder. Vi har også vores egen lydmand, pianist, trommeslager og bassist.
Vi er med på de sociale medier Facebook og Instagram, hvor du kan finde os på @holstebrogospel.
Så er du glad for at synge og kan bevæge dig til musikken, så kig ind på vores hjemmeside www.holstebrogospel.dk og se mere om os.
Vi glæder os til at synge sammen med dig!

Holstebro Gospelkor
Kirkepladsen 2

Telefon:

Idom Foredragsforening blev oprettet i 1892, navnet blev i år 2000 ændret til Idom-Råsted Foredragsforening. Hver vinter arrangeres en række spændende foredrag mm. af almen interesse, indenfor foreningens formålsparagraffer. Nemlig kirkelige, kulturelle, folkelige og historiske emner. Foreningen er en af landets ældste, stadigt fungerende, foredragsforeninger og kunne i 2017 fejre sit 125 års jubilæum som en aktiv forening.
Der afholdes normalt 6 á 7 foredrag hver sæson, med en bred vifte af foredragsholdere. Alle arrangementer afholdes i PLEXUS Idom-Råsted

Idom-Råsted Foredragsforening
Formand Peter Friis Madsen
Estrupvej 64, Idom

Telefon:

Klang er et øvet rytmisk kor for alle, som gerne vil blive dygtigere til at synge sammen og som vil arbejde med harmonier, rytmer og udtryk.
Vi er ca. 24 sangere i koret fordelt på 6 stemmer.
Vi fokuserer på:
Klangarbejde – lær mere om din stemmes forskellige udtryk, leg med dens muligheder og tag det med ind i musikken.
Rytme- og groove-arbejde – lær mere om det rytmiske underlag, om præcision og sikkerhed og lad kroppen være metronom.
Sats- og intonationsarbejde – lær at lægge stemmen i tætte harmonier, syng med indlevelse og giv musikken udtryk.
Alt sammen for at vi skal lære nyt og blive stærkere sangere.

Alle, som har lyst og evner, har mulighed for at komme til at synge i koret.

Korforeningen Klang - DOF
Sønderlandsskolen