"Spansk for begyndere" - Kursus i Holstebro

¡HOLA!Dette kursus henvender sig til dig, der ikke har kendskab til det spanske sprog, men gerne vil opnå grundlæggende færdigheder i sproget.Du vil lære følgende færdigheder:- At præsentere dig selv, din familie og dit arbejde.
- At anvende dagligdags udtryk og fraser i forbindelse med indkøb, restaurantbesøg og lignende.
- At stille og besvare enkle spørgsmål i hverdagens situationer.De fire sprogfærdigheder (tale, lytte, skrive og læse) vil blive integreret i undervisningen. Du vil lære gennem forskellige aktiviteter, herunder brug af audiovisuelt materiale, tekster, samtaler, rollespil og øvelser, der giver dig mulighed for at anvende det, du har lært, i praksis.Jeg vil også tage dig med på en rejse ind i den spanske kultur. Vi vil udforske gastronomi, kultur, kuriositeter, rejser og meget mere.Det vil være en udgift til materialer på kr. 50, som skal afregnes direkte til underviseren ved kursets opstart.

Lær underviseren at kende:
Jeg hedder Carla, er fra Barcelona, Spanien og er flyttet til Holstebro for to år siden, hvor jeg bor sammen med min danske kæreste. Jeg er uddannet lærer, og siden da har jeg arbejdet som spansklærer i Barcelona, hvor jeg har været i stand til at omsætte teori til praksis. Jeg har også studeret et kursus om at undervise i spansk som fremmedsprog. Jeg kan tale spansk, catalansk, engelsk, og jeg lærer stadig dansk hver dag. Så jeg ved, hvor svært det er at lære et nyt sprog. Men sammen kan vi gøre det mindre svært og sjovere.

Sønderlandsskolen
Sønder Alle 25