"Babydans 2-12 mdr." - Kursus i Gentofte

Nyd glæden ved dans sammen med din baby! Dans styrker tilknytningen mellem forælder og barn, og stimulere babyens sensemotoriske udvikling.
Holdet giver mulighed for samspil mellem babyerne, mens vi arbejder med kreativ dans, improvisation og let koreografi.
Forælder og barn vil blive en kunstnerisk duet på et hold, der samarbejder, deler, nyder og slapper af. Holdet er for forældre (eller bedstemor/far) med babyer mellem 2 til 12 måneder.
Alle kan være med også selvom du ikke har trænet dans før. Aldersangivelsen er blot vejledende. Såvel lidt ældre som yngre babyer er velkomne.Undervisningen foregår på letforståeligt engelsk.
Tilmeldingen gælder 1 voksen med 1 barn, og det er den voksne, der tilmeldes. Underviser kan kontaktes 31373523 eller på: c.dinopoulou@yahoo.com

Vangede Stationsbygning
Vangedevej 143