"TRE (Spændings- og traumeforløsende øvelser)" - Kursus i Frederiksberg

Metoden:
TRE (spændings- og traumeforløsende øvelser) er en simpel metode der forløser kroniske spændinger, stress og traumer.
Metoden består af syv nemme (yogalignende) øvelser, der kan tilpasses den enkeltes niveau.
+Disse øvelser aktiverer kroppens evne til at ryste eller vibrere.
Øvelserne bruges til lette stræk af kroppen for at aktivere vibrationerne.Alle pattedyr benytter denne evne til at komme af med overskydende spænding fra stress og traumer.
TRE bliver brugt af tusindvis af mennesker i hele verden til at komme af med kroniske spændinger, traumer og stress, men TRE kan også bruges til at komme af med lettere stress og spænding, der bygger sig op i hverdagen.Fysiske og psykiske traumer:
TRE kan både bruges til fysiske og psykiske traumer.
Når muskulaturens rysten eller vibreren aktiveres i sikre og kontrollerede omgivelser vil kroppen og psyken kunne komme tilbage til deres naturlige balance.
TRE baseres på nyere forskning som viser at stress og traumereaktioner både ytrer sig psykisk og fysisk.Vibrationer:
De fleste oplever vibrationerne og den efterfølgende tilstand som afslappende, behagelig og ofte som velvære i kroppen.
Når man har lavet øvelserne en del gange, vil det blive nemmere og hurtigere at få vibrationerne i gang.Medbring selv yogamåtte.BEMÆRK: at dette hold er et hensyntagende hold. Dette betyder, at der max. er 8 deltagere på holdet, hvilket giver underviseren mulighed for at tage individuelle hensyn til hver enkel deltager.
Du skal derfor ved tilmelding på dette hold udfylde en tro & love erklæring, som bekræfter dit behov for denne hensyntagende undervisning. Deltagelse på holdet kan ikke ske, hvis denne erklæring ikke bliver underskrevet. Hvis du har spørgsmål til undervisningen, kan du kontakte underviseren Cecilie på mail: ceciliegry@hotmail.com Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte aftenskolen på tlf.: 92901080 eller på mail: aftenskole@csk.aof.dk

Medborgerhuset Danasvej
Danasvej 30 B