"Spansk 8" - Kursus i Frederiksberg

Dette kursus er for deltagere, der har gennemført Spansk 6 og 7. Du kan udtrykke dig flydende og spontant på spansk uden at skulle lede efter ord. Du taler klart og detaljeret om daglige emner. Du kan forstå tv-udsendelser og film på spansk. Du kan deltage aktivt i alle samtaler og udtrykke dig flydende og spontant, uanset hvem du taler med. Vi holder grammatikken ved lige ved hjælp af repetitionsøvelser (især Refleksive, Akkusativ & Dativ, Konditionalis, Førdatid, Datid og Konjunktiv). Niveau 8 lægger vægt både på samtale/kommunikation og det skriftlige. Vi læser tekster/historier om forskellige emner, som vi derefter taler om. Du udbygger dit ordforråd og bliver endnu bedre til almindelige og tekniske situationer og samtaler. Hjemme kan du skrive et kort referat/resumé af teksten, som din lærer vil rette of kommentere for dig. Teksterne som læses på dette niveau er først of fremmest aktualitets artikler (El País. El Mundo & El Periódico). Kursusmaterialet er inkluderet i prisen og udleveres den første kursusdag.PENSUM:
-me/te/se/nos/os/se
-lo/la/los/las
-le/les
-se / me-te-nos-os
-Konditonalis
-Førdatid
-Datid 1 (Præteritum)
-Datid 2 (Imperfektum)
-Konjunktiv (Nutid)
-Konjunktiv (Datid)
-Konjunktiv (Førdatid)
-Hvis sætninger
-Refleksive verber (lavarse)
-Dative verber (alegrarse)
-Konentorer 6-7-8

Hvis du vil tilmelde dig et hold mere end 14 dage efter start, kan du kontakte os på 92 90 10 80 eller aftenskole@csk.aof.dk for at få en reducere pris

Lindevangsskolen
P. G. Ramms Alle 26