"Rytmik 12-18 mdr." - Kursus i Frederiksberg

Vi udvikler motorikken og sanserne og styrker musikaliteten og kropsbevidstheden gennem sang, dans, tumlastik og barnets motoriske eksperimenteren.Der tages udgangspunkt i de tre primære sanser føle – labyrint – og muskelledsansen, som er grundlæggende for hele barnets motoriske udvikling. Gennem musikalske lege og motoriske bevægelser bliver barnets sanser og motorik udviklet og barnet får nye erfaringer ,som er med til styrke hele dets udvikling.
I undervisningen vil der være teoretisk forklaring på, hvorfor netop disse bevægelser eller lege er gode for barnets sanser og motoriske udvikling.Der vil være mulighed for at få vejledning til, hvordan netop dit barn eventuelt kan stimuleres til at komme videre i sin motoriske udvikling.

FAMILIESKOLEN
Nørrebrogade 14 B