"Familieyoga 12-16 år – sommerhold" - Kursus i Frederiksberg

Træning i naturen

Tag et kursus i yoga sammen med dit barn eller barnebarn! Vi tilbyder to hold i alderen 8-12 år eller 12-16 år i familieyoga udendørs i Frederiksberg Have.
Vil du gerne kombinere familietid, motion og frisk luft? Så er familieyoga løsningen for dig og dit barn. På kurserne i familieyoga laver vi de klassiske yogastillinger. Vi skal lære at bruge åndedrættet rigtigt og at skabe ro og balance i sindet, og vi lægger vægt på yogaøvelsernes udførelse, makkerøvelser og afspænding. Yoga for familier er på børnenes og de unges præmisser.
Træningen foregår udendørs i naturen, og det er med til give glæde og afslapning. I får mulighed for at være nærværende alt imens, I får trænet og mærket den friske luft og nydt de smukke, grønne omgivelser i Frederiksberg Have.

At være sammen om yoga er en berigende og nærværende måde at være sammen med sit barn/barnebarn på. Holdet er for alle uanset niveau, og både forældre og bedsteforældre er velkomne

Mødested

Frederiksberg Have Yoga ved Frederiksberg Runddel.
Medbring

Vandflaske og egen yogamåtte.

Værd at vide

Prisen dækker en voksen og et barn. Tilmeld jer i den voksnes navn og notér barnets navn og alder i bemærkningsfeltet. Vi træner ude, så kom i tøj efter vejret. Tjek kalenderen for undervisningsdatoer, da vi følger skolernes ferier.

Frederiksberg Have Yoga
Frederiksberg Runddel 1