"Babytegn, sang og leg 6-12 mdr." - Kursus i Frederiksberg

For babyer på 6 -12 måneder sammen med mor eller far.Hvis du godt kan lide at synge med din baby, og samtidig gerne vil give dit lille barn mulighed for a kommunikere med dig FØR talesproget, er det her et hold for dig.Vi kommer omkring en række brugbare tegn gennem sang og musik, og der er også god tid til spørgsmål og vejledning, så du kan få opbygget nogle gode vaner med at bruge tegn med dit lille barn derhjemme.Vi synger både kendte børnesange og sange skrevet specielt til kurset, således at vi kommer omkring tegn der vedrører din og din babys hverdag; dyr, spisning, at være ude, puttetid osv. Der vil være rekvisitter, billeder, instrumenter – og mulighed for at give elefanten Ellie både kys og kram!Du behøver på ingen måde at være god til at synge for at deltage! Dit barn elsker din stemme uanset, hvordan du synger, og det vigtigste er at vi har det sjovt sammen og kan lære nyt på en afslappet måde.Du får ugentlige handouts og adgang til Fingersprogs online kursusvideoer, så du kan komme rigtig godt i gang med babytegn. Se en kort video om holdene med babytegn, sang og musik her:
https://www.youtube.com/watch?v=FMf4B4B13YM&feature=youtu.beDette hold er især for dig, som kun bruger få eller slet ingen babytegn endnu.
Er du allerede godt i gang, kan du tage vores fortsætterkursus i babytegn.

Magneten
Bernhard Bangs Allé 43
2000 Frederiksberg

08-05-2024 kl. 10:55