"Hatha Yoga - Taulov" - Kursus i Fredericia

Hatha Yoga er et godt redskab til at skabe ro og balance i kroppen og derfor også én af de mest anvendte yogaformer i vores del af verden.
Vi fordyber os i mange at de klassiske yogaøvelser men leger også med modifikationer og fysiske øvelser.
Undervisningen vil være en kombination af liggende, siddende og stående øvelser, hvor vi træner vores balance og bygger styrke og smidighed.
Undervejs bruger vi vores åndedræt til at øge koncentrationen, komme lidt dybere i stillingerne og berolige sindet.
Vi slutter naturligvis af med en dejlig kropsafspænding.
Husk tøj du kan bevæge dig i, en yogamåtte og gerne et tæppe.Har du spørgsmål til holdet er du meget velkommen til at kontakte Maria på maria.plambech.m@gmail.com.

Hvis du vil tilmelde dig et hold mere end 14
dage efter start, kan du kontakte os på 70 20 23 77 eller aftenskole@aofsydjylland.dk for
at få en reduceret pris.

Elbohallen