"Steeldrums" - Kursus i Assens

Steeldrums stammer fra Caribien og har en meget eksotisk lyd. Der undervises i både sopran, alt og bas steeldrums. Du behøver ikke, at lægge dig fast på hvilken type du skal spille. Det vælges i dialog med underviseren, når du har prøvet forskellen på de 3 typer. Soloundevisningen tilrettelægges i samarbejde med underviseren men der tages udgangspunkt i at samspil med andre er målet. Man bliver med tiden inddraget i nogle af de mange samspils muligheder. Undervisningsdag og tidspunkt aftales med underviseren. MØDEDAGE/TIDER ER INDIVIDUELT EFTER AFTALE.
Underviser Anders Kirk Pedersen
Telf.: 61188938