"Sølvarbejde." - Kursus i Assens

Her udfoldes den enkeltes kunstneriske sans. Kom og prøv kræfter med smykkemageriets grundlæggende teknikker. Du arbejder med at save, file lodde i sølv, tilpasse forskellige smykkedele og lærer samtidig, at støbe i sand, vand, sepiaskaller og i fyrrenåle. Vi arbejder hovedsalig i sterlingsølv, kobber, messing, og bronze, men også i andre smykkemetaller/- sten hvor perler også kan indgå.
Der forefindes sølvværktøj, herunder stenslibemaskine for tilretning af evt. sten.
Endvidere vil der mulighed for, at blive undervist i strikke-, flette- og væveteknikker.
Kurset er for både begyndere og øvede.
Metal kan medbringes eller købes på kurset. Der må påregnes fællesudgifter.

EKSEMPLER / INSPIRATION se nedenstående link:
Se her

Haarby Skole
Sportsvej 16
5683 Haarby

Lørdag
21-09-2024 kl. 09:00
Sigurd Rasmussen
Sløjd

Verninge Husflid
5690 Tommerup
E: verninge@husflid.dk

Kurset er for både begyndere og øvede.
Metal kan medbringes eller købes på kurset. Der må påregnes fællesudgifter.

EKSEMPLER / INSPIRATION se nedenstående link:
Se her

Haarby Skole