"Førfødselstræning" - Kursus i Assens

Mandag kl. 15.00-16.00Fysioterapeutisk træning til gravide fokuserer på at styrke og støtte den gravide krop, forbedre kropsbevidsthed og lindre eventuelle ubehag. Træningen tilpasses individuelt, men generelt inkluderer den:

Kropsøvelser: Øvelser, der forbedrer muskelstyrke og fleksibilitet, især i ryg, bækken og ben. Dette kan hjælpe med at lindre smerter og støtte kroppens ændringer under graviditeten. Bækkenbundstræning: Specifik træning af bækkenbundsmusklerne, som er vigtige for at forebygge og reducere inkontinens samt forbedre støtte til livmoderen. Åndedrætsøvelser: Teknikker til at forbedre vejrtrækningen og afslapning, hvilket kan hjælpe med at håndtere stress og forberede sig på fødsel.

Tommerup Fysioterapi
Lindealle 37