"Mindfulness yoga" - Kursus i Aarhus

Mindfulness Yoga er en blid form for Mindfulness yoga der kan praktiseres af alle.
En yoga form hvor du blidt bliver guidet ind i stillingerne, og hvor vi hviler lidt længere tid i hver stilling, så både åndedræt, krop og sind falder til ro og forenes. Kombination af Mindfulness Yoga og guidede meditation er en af de mest effektive genveje til øget overskud, kropsbevidsthed, koncentration og velvære. En mulighed for at give dig selv et kærligt pusterum i hverdagen Yogamåtte skal medbringes.

Skovbakkeskolen
Tværgade 12
8300 Odder

03-04-2024 kl. 17:00
Lisbeth Kiilerich
Spejlsalen

AOF Skanderborg-Odder
8660 Skanderborg
E: skan-indbetaling@aof.dk

Mindfulness Yoga er en blid form for Mindfulness yoga.

Skovbakkeskolen
Tværgade 12