"Yoga for gravide" - Kursus i Aalborg

Find ind til din indre råstyrke og kvindekraft med styrkende og nærende gravidyoga, der inviterer til at være nærværende med din intuition, bringe yogaen hjem i dig selv og forbinde dig med din baby.  Graviditet og fødsel er en magisk, kraftfuld og helt særlig overgang og transformation i kvindelivet. Det kan være forbundet med mange omskiftelige følelser og her på gravidholdet finder du ikke bare et træningshold, men møder et helt særligt fællesskab, hvor der er plads til hele dig. Vi arbejder med at styrke dine helt naturlige ressourcer og samarbejde med kroppen gennem smertelindrende åndedrætsteknikker, meditation og visualiseringsøvelser samt yogastillinger, der er tilpasset til dig og din krop. Klassen afsluttes altid med en nærende afspænding.  Alle gravide kan være med – også selvom du er begynder, første- eller flergangsfødende, oplever bækkengener eller andre graviditetsrelaterede udfordringer.

29-04-2024 kl. 17:15
Cecilie Uldum