"Yoga for alle - St. Restrup" - Kursus i Aalborg

Vi laver Blid Hatha og yin-yoga i smukke omgivelser på St. Restrup gamle Friskole.
Der geares langsomt ned, så vi kan slippe dagens stress og spændinger. Vi arbejder med åndedrættet, styrker og smidiggør både krop og sind og afslutter med afspænding til smuk klang fra klangskåle.
Du behøver ikke at have dyrket yoga før for at deltage på dette hold. Der gives grundig og individuel vejledning, så stillingerne udføres sikkert.
Kom og forkæl krop og sind, bliv bedre til at lytte til kroppen og mød resten af dagen med balance og fornyet energi.Husk at medbringe din egen yogamåtte og et tæppe.

*Du kan nå at være med selv om forløbet allerede er i gang. Kontakt os venligst på info@fokus-folkeoplysning.dk eller tlf. 99 30 10 00

St. Restrup Friskole
Restrup Kærvej 16