"Babysvømning 7-12 måneder" - Kursus i Aalborg

Babysvømning er en positiv og stimulerende oplevelse for både forældre og barn. I vandet oplever barnet en stor bevægelsesfrihed, får mange nye indtryk og boltrer sig snart som en fisk. Barnets motorik og kropsbevidsthed udvikles, og hele familien får en rigtig god oplevelse fuld af nærhed og livsglæde.

Søndag
31-03-2024 kl. 12:00
Line Østrup

Søndag
31-03-2024 kl. 12:30
Line Østrup

E: info@fokus-folkeoplysning.dk

Hvis holdet er fyldt op, så skriv dig endelig på venteliste.
Hvis der er mange på venteliste, forsøger vi at lave flere hold.  Bemærk venligst:
Da vi ikke på forhånd ved hvordan aldersfordelingen på de tilmeldte bliver, tillader vi os at rokere rundt på holdene, så vi kan få plads til alle. Vi kan derfor ikke med sikkerhed garantere det angivne mødetidspunkt. Hvis din tid bliver ændret, får du besked ca. 1 uge før planlagt start. Hvis du ikke har mulighed for at deltage på det nye tidspunkt, er din tilmelding ikke bindende.

28-03-2024 kl. 09:50
Dorte Søgaard Jensen