"Babymassage" - Kursus i Aalborg

Er du på barsel, og kunne du tænke
dig lidt ekstra kvalitetstid med din baby, hvor der er fuldt fokus på ro og
afslapning? Babymassage er en dejlig og nærværende måde at være sammen med dit
barn på. Samtidig er det med til at hjælpe barnet til en bedre kropsfornemmelse
og skaber ro i nervesystemet.

FOKUS, Strandvejen 19

24-04-2024 kl. 10:00
Julie Jøker

FOKUS Folkeoplysning
E: info@fokus-folkeoplysning.dk

Er du på barsel, og kunne du tænke dig lidt ekstra kvalitetstid med din baby, hvor der er fuldt fokus på ro og afslapning? Babymassage er en dejlig og nærværende måde at være sammen med dit barn på. Samtidig er det med til at hjælpe barnet til en bedre kropsfornemmelse og skaber ro i nervesystemet. På dette hold bliver du guidet igennem en lille hyggestund med dit barn, hvor vi både kommer omkring babymassage, akupressur samt små øvelser, der understøtter og styrker tilknytningen og kontakten mellem dig og din baby. Teknikker og øvelser du nemt kan bruge på daglig basis derhjemme.  I undervisningen vil dit barn en del af tiden kun være iført en ble. Sørg derfor for at medbringe noget blødt at ligge på, f.eks. dyne, voksipose eller lign. samt stofble eller tæppe, som barnet kan have delvist over sig. Vi sørger for et lunt lokale. Medbring derudover den olie, som du foretrækker til dit barn, f.eks. mandelolie.
Din underviser Birgitte er uddannet jordemoder fra 2001, uddannet som instruktør i babymassage 2016 og kommer dermed til kurset med masser af erfaring.Medbring dyne eller tæppe til barnet, samt massageolie.

FOKUS, Strandvejen 19

05-06-2024 kl. 10:00